torsdag 10 januari 2008

schhhhhhh

precis i detta nu håller tordan på att fixa till det sista i småungarnas rum. Sen kommer elektrikaren (som morfar är ÖVERTYGAD om att det uttalas...

Jag har gjort ett test:
Hur emo är du?
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=494&a=353323

Mitt svar blev:
Superemo
Oj oj, du kanske borde tona ned din stil lite. Du är så emo man kan bli. Fortsätt gärna lyssna på emomusiken men tänkt på att det inte hjälper att älta sina gamla känslor. Och snälla, snälla, håll dig borta från de alldeles för små t-shirtarna som många emokids bär runt på. Lagom är bäst!

Intressant...
Ska fundera lite över det och över min sista uppgift i socialpsykologi som skulle varit inlämnad i början på december.
Sen ska jag läsa statsvetenskap!

Okej mia jag ska kolla i tupperware katalogen också.
Lite sugen på shapes 70% rea också. Kan man verkligen leva utan en svart badrumsmatta med en vit stjärna när man har det matchande draperiet?
Undrar vd denna nya fabläs för mattor kommer ifrån?
Jag gillar ju varken mattor eller gardiner Egentligen.
Nu vill jag shopa mattor i massor.
Helst vill jag ha en ryamatta til mig själv (att matcha pappelina med ;)
Sen vil jag ha en lila alt en randig varm och mysig matta till ungarnas TV-rum.

Inga kommentarer: