fredag 18 januari 2008

sthlmsdags igen...

Husmorssemester som jag betitlar det.
fast det borde inte vara semester efterosm jag faktiskt går i skolan hela dagarna.
men bara vetskapen om att jag inte har någon som väntar på mig, som måste ha mig (som huvudkudde?), som jag måste laga mat till... Bara den tanken är husmorssemester. Jag kan dricka vin varenda dag (fast det gör jaginte om det var jobbigt), men om jag vill kan jag.
OCh den vetskapen är ju inte så dum att få känna ibland...

Den här veckan ska jag träffa "hon i stora huset" och jag hoppas också att mina hyresvärdar och min vän attle tänker fira min födelsedag med mig.

Mina hyresvärdar ja...
Man måste bara älska dem.
Fantastiska människor på många sätt men de låter mig bo i deras etta med loft en hel vecka åt gången cirka fyra gånger per termin.
att jag sedan bytt blöja på den ena av dem får väl ses som betalning eller?

Puss på er!!!

Inga kommentarer: