fredag 28 december 2007

ikea igen

07.50
"Sju sorters apa, vi äter apa vi äter apa" (min mobilsignal alltså)

J: master cardet funkar inte, jag måste ha pengar
M (pigg och glad): självklart älskling fixar det på några minuter, hur mycker behöver du?
J: 8000!!!!

Han stod i en färgaffär och skulle köpa golv. Igår kostade det 3000kr. Något måste tillkommit.
Förde glatt över 8000kr till honom och 8000 till mig så jag kan shoppa loss på ikea ;)
Nu kör vi morsan!!!!

Ska köpa:




och fundera på den här:



Dessutom fick jag en tidig födelsedagspresent av min mor igår.
250cm

Tjoho!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vilka fina saker du har mer.
jag gillar särkilt mattan-very chique.
vi ska starta ett gym i rävemåla med särkskilda emo-pass.
bra va
kramiz guggu

[attle] sa...

fina saker!
nu får du börja blogga igen :-)

Kaos-Anna sa...

Vilken grym matta!
Var är den köpt?
/Anna

mallan marushka sa...

Fru kaos:
det är en pappelina matta.
Köpte den i vadstena ;)

Två sidor och i plast, mycket trevlig ;)

Kram

M

Kaos-Anna sa...

I love it. Måste jag åka till vadstena för att få den?