torsdag 10 januari 2008

mina svar

1. Hur gammal är du om fem år?
fyller 38 (eller 83 beror väl på dagsformen)
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag ?
da kids
3. Hur lång är du?
175 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
en hel film? är du galen jag somnar alltid efter en kvart
5. Vem ringde du senast?
ringde och ringde, elektrikaren kanske?
6. Vem ringde dig senast?
mia, hon osm kan allt enligt astrid, ffa är hon en jävel på att klia rygg
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Lindex club ger dig 25% extra på rean på damkläder (hur lindex och hemtex går ihop är ju en gåta, handlar ma någonsin på ordinarie pris i de butikerna?)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
*sjunger* "sms med varandra" kort och konsist, mi like!
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
gifta senast ja frågade
10. När såg du senast din mamma?
i söndags, innan hon åkte tillbaka till öin
11. Vilken ögonfärg har du?
green i s the colour, fast det stod grå i passet, låter skumt
12. När vaknade du i dag?
HJÄLP klockan är nästan sju... TORD!!!! (vrålat av J)
Jag: Astrid gå av mitt huvud
13. Vilken är din favoritsång?
käre du vilken fråga det beror väl på humör
14. Vilken är din favoritplats?
Åre
15. Vilken plats föredrar du minst?
soptippen
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
inte en aning, är det inte därför man lever?
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
pippi långstrump på kafferep
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
nån blogg, petters eller annaskaos
19. Hur stor är din säng?
180cm på golvet eftersom käre J inte hittar skruvarna till benen...
20. Har du stationär eller bärbar dator?
bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
trosor och linne vid humör
22. Hur många kuddar har du i sängen?
fyra eller fem
23. Hur många landskap har du bott i?
väldigt många.....ett tiotal kanske, vem håller koll på landskap??
24. Vilka städer har du bott i?
Göteborg med kranskommuner, karlskoga, Motala, Stockholm, växjö, karlstad, visby, haninge... vad har jag glömt?
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
strumpor
26. Är du social?
börjar tvivla
27. Vilken är din favoritglass?
tofuline
28. Vilken är din favoritefterrätt?
något med hjortron
29. Tycker du om kinamat?
mmm om det inte vore för glutamaten
30. Tycker du om kaffe?
mitt livselixir, helst rättvisemärkt
31. Vad dricker du till frukost?
earl grey, twinings!
32. Sover du på någon särskild sida?
nej mest på mage
33. Kan du spela poker?
kan och kan, jag skulle nog inte satsa pengar men annars kan jag det mesta ;)
34. Tycker du om att mysa/kela?
dum fråga
35. Är du en beroendemänniska?
definitivt
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
nä men många med samma som J
37. Vill du ha barn?
ibland
38. Kan du några andra språk än svenska?
kan och kan
39. Har du någonsin åkt ambulans?
ja i framsätet
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
bassäng, tempererad
41. Vad spenderar du helst pengar på?
barnkläder och inredningsprylar
42. Äger du dyrbara smycken?
nej
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
lyxfällan och skidskytte har jag ju sagt
44. Kan du rulla med tungan?
ja, ska man inte kunna det? Jag kan sätta handflatorna i marken med sträckta ben också.
45. Vem är den roligaste människan du känner?
jag umgås bara med människor som får mig att skratta
46. Sover du med gosedjur?
nej varför skulle jag då skaffa barn?
47. Vad har du för ringsignal?
sju sorters apa med MNK
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
nej de j-la råttorna har ätit upp allt
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Margaretheskålarna!!!!
50. Flirtar du mycket?
nej jag vet inte hur man gör
51. Kan du byta olja på bilen?
varför i fridens namn skulle jag göra det?
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
nope
53. Vilken var den senaste boken du läste?
snabba cash tror jag, nej måste vara någon senare, hmm kanske bara omlästa böcker sedan.
54. Läser du dagstidningen?
ja om den nu kan kallas det
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
family living om den räknas
56. Dansar du i bilen?
självklart!!!
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
P3, alltid P3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
papper? jag har ju dator. Jo jag skrev min adress på dagis
59. När var du i kyrkan senast?
julotta på juldagen
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
ingen som jag minns
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
campar inte av principskäl
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
J kokade tea till mig ikväll, det varmycket snällt av honom.

2 kommentarer:

[attle] sa...

kul att läsa, men att du orkade svara :-)

Anonym sa...

Ugga bugga.

Rööööövaaa