måndag 28 januari 2008

gjorde jag bort mig?

1.
MIN TELEFON
det är så logiskt alla fattar utom du, du harinte en aning...
(ja jag har bytt mobilsignal, tack kära V så bra att du fixade det innan lille P kom hem ;)

JAG
Malin

RÖST I TELEFON
du är på väg till tandläkaren va?

JAG
absolut när skulle jag varit där?

Gjorde jag bort mig?
Ja

2.
rushade runt en sväng på stan för att göra av med mer pengar jag inte har råd med (hallå har ett missbruk att ta hand om här)
Vinkar till en tjej som BP var polare med förrut. Snackar en stund då jag kommer på att jag måste se hur stor hennes bebis blivit.
Blir mycket förvirrad det ligger ingen 1,5åring i vagnen utan en yttepytte bebis

JAG
Men du har en ny? (no shit sherlock.....)

TJEJEN
Ja det var en chock för mig med

JAG
jaha vad kul då.
Vad heter den?

TJEJEN
Vi kallar henne rondellen för hon kom i ica maxi rondellen.

JAG
ehh jaha, ja vill man hålla på med sånt så...

Föda barn i rondellen känns inte som något jag skulle vilja kopiera. Fy så kladdigt i bilen....

2 kommentarer:

[attle] sa...

nej då!
jag har kört med att jag skrivit upp tiden dagen efter.
"Jag är helt säker på att det var imorgon, det har jag skrivit här. Vad konstigt!" och så får man en ny tid ;-)

[attle] sa...

förresten, stövlarna är köpta på Ica Maxi av alla ställen. Kostat 500, nu köpta för 129 kr. Den du!