fredag 26 oktober 2007

tgif

mycket nu...

Jag och min grupp har kommit på att vi glömt ett stort arbete som vi inte påbörjat. Får försöka fixa det idag ;)

Nästa vecka är det hemtenta, blir intressant...



Helgen har jag planerat alldeles själv så får vi se vilka som vill henka.

Lördag tänker jag iaf ta med några barn på sagostund i min favvobutik Krusbär i Vadstena.

Söndag tänkte jag åka till Ikea och köpa den här till Astrid:




















Dessvärre ser jag nu att den inte finns inne...
Jaja låter iaf kul med 30 års jubileum även om min käre make fick något matt i blicken, himlade med ögonen och väste du får åka själv.

Finns annat roligt jag kan göra ju. Köpa födelsedagspresenter till min lilla apa, köpa fina stövlar till mina flickor. För att inte tala om stövlar till mig själv. MÅSTE ha svarta stövlar pretty soon, helst förra veckan, pronto... Jag ska inte tjata.

Inga kommentarer: