onsdag 24 oktober 2007

i alla fall

så ska jag den här veckan skriva ett PM om en bok jag läst (kungamordet av hanne vibehe holst, rekommenderas!) och lägga in en himla massa inlägg på ämnet etnicitet. Not my cup of tea får jag erkänna.

Te ja det är gott! Hmm undrar om råttan buter mig i tårna om ajg sätter ner fötterna.

För jag är övertygad om att det finns en råtta här inne.

Jag HÖR den hela tiden.

Så det så.



För övrigt är det ju himla fiffigt när alla tre ungarna kan använda samma utklädningskläder. I freags Greta till dagis och idag Isadora (men så slarviga mamman glömde både skor och prickar i ansiktet- fy). Astrid fick för övrigt vara liten djävul på stjärnans maskerad i fredags. Om jag bara förstod hur man fick över bilderna från telefonen till datorn kunde ni få se. Någon som vet???

Inga kommentarer: