lördag 27 oktober 2007

lördag


Scones!!!
Bakade jag i morse, piffigt va?
Sen duschade vi allihop så vi var fina till besöket i Vadstena.

Sagostunden med Nils var fantastisk tyckte alla tre och pappan som satt mitt i alltihop.

Men att släppa in mig i en barnklädesaffär så länge är ju farligt...
20% rabatt, snygg till jeans.... Tänkte jag och Isadora tyckte "mamma den var jättefin" Piuh! (bild från katvig.dk)


Sen tror jag kanske att även J förstod hur bra en pappelina matta skulle passa i vårt vardagsrum ;)


bilder från pappelina

****************************************

När vi kom hem gjorde jag något av det präktigaste jag gjort sedan jag blev dit tvingad av mams och paps.
Jag var på friluftfrämjandets bytesmarknad!
Grillor till alla ungar (japp även Astrid i stl 21) och ett par längdåkningspjäxor till Is, 195kr!
Sen kom jag på att vi har en hel påse grillor i garaget.
Jaja det blir väl en bytardag nästa år också ;)

Inga kommentarer: