tisdag 30 oktober 2007

hemtentar

det går sådär.
Fyra illvilliga frågor ska besvaras på 2-3 sidor/fråga (12 punkter i times new roman och med 1,5 raders avstånd) Tänka självständigt är inget vi ägnar oss åt på högskolan. Allt jag skriver ska jag ha belägg för i böckerna (böckerna? vadå för böcker?). Och vem säger att böckerna är rätt?

Vem var Bourdieu att tala om vad jag har inombords va?

Hmmm har också funderat på varför jag alltid skriver en massa frågor i denna blogg eftersom ingen läser och ingen svarar ;)

jaja avslutar med att citera schyffert: "Hade jag inte suttit och skrivit den här skiten så hade jag haft 10 minuter mer repetitionstid också... suck."

Back to the books, I`LL be back, Hasta la vista!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det brukar jag också fråga mig, varför jag skriver frågor, eller överhuvudtaget skriver i min blogg när ingen kommenterar...:)
Så här får du en kommentar!
//Johanna- som faktiskt också har en Greta:)