söndag 28 oktober 2007

orkade jag ta mig till ikea?

blev imorse väckt av ett styck 3,5 åring som låg på mitt huvud och kissade på min rygg.
Orkar man öht något efter det?

Jag orkade ta mig till simhallen och ihop med en styck kllega hålla jordens ordning på 26 barn, Respekt!
Allra häftigast var när 11 stycken satt på kanten och sparkade med benen, jag sa stopp och de SLUTADE! Fantastisk känsla att någon faktiskt lyssnade vad jag sa. Var tvungen att göra om det tre gånger...

Nu har J dragit till o´learys, jag har badat och smort in barn med weledas calendula body lotion, luktar fantastiskt gott. www.weleda.se
Kan samtidigt rekommendera deras läppcerat som är det bästa jag någonsin prövat. Dessutom säljs det på ICA maxi.
När jag ändå är i rekommenderartagen så har naturelle schampoo och balsam som är bra miljöval. Honungsdoft, luktar himmelskt om de små liven ;)

Kanske kommer bild på nybadade barn i renbäddade sängar....

Inga kommentarer: