tisdag 22 april 2008

igår

var det mitt mellanbarns 4 årsdag.
men upptagen som jag var att göra hennes dag minnsesvärd pga frånvarande fader så glömde jag visa upp underverket här...
Att J dessutom gjort något mindre bra med min dator gör att jag helt enkelt tagit hans så nu kan jag inte fixa bilder.

Iaf såg presentlistan ut som följer:
docksång från ikea (thumbs upp för dem, nu är det blå lakan i sängen , sits jag kollade var det glansigt och rosa)
gunga i form av ett hjärta som hon via telefon försökte få sin far att sätta upp när han kom hem (vid halv elva på kvällen)
snygg kjol från villervalla med matchande strumpor
rosa ansiktsfärg (förra veckans dansuppvisning där hon skulle vara superhjälteprinsessa blev inte riktigt vad den borde pga avsaknaden av rosa färg)
boken "moki cyklar runt jorden" eller något liknande. Tack karin för tipset (om du fortfarande läser här efter mitt mindre genomtänkta utbrott om bratz... skäms fortfarande)

Idag sitter jag och pluggar men det är så dåligt på YVn så det är svårt. Varför är det så dpligt på TVn på dagarna?
Sånd lite schyssta repriser vetja!!!!

Inga kommentarer: