onsdag 9 april 2008

jaha

ja kära anna vad ska jag blogga om då i mitt patetiska liv?

Tjoho jag har fått igång min music baby och poppar ceasars och johnny cash om vartannat.

Jag har druckit vin med dig kära vän

Jag har druckit ännu mer vin med darling V.

Jag ahr varit på dansmuseum med mycket trevligt sällskap,samt lyckats skrämma nämna trevliga sällskaps yngre del med en mindre genomtänkt utläggning av bratz dockor (men de ser ut som luder ;)

Jag har låtit pierca min äldsat dotters öron.

Jag har ensjukt stark längtan bort bort bort....

Annars funderar jag mest på fånigt trivala saker osm att hr går jag med min 600kronors vagn med 500kronors dyna i. Snart fyller Greta fyra år jag vill köpa en fleecetröja till henne. När ska jag ghöra klart uppgiften jag ligge eftermed i kursen som jag tyckte var nästan roligast hittills. Alla böcker osm ska lämnas här och där. Jag missade tidsomställningen och har inte pratat med någon i simningen för jag skäms för mycket....

Inte mycket att skriva om ju!

Inga kommentarer: