tisdag 5 februari 2008

vad säger det här om mig?

http://www.aftonbladet.se/foraldrar/article1763033.ab

Din barnvagn visar vem du är?
mohahahhahaha
Jag har haft samtliga i artikeln utom bugaboo...

vad säger det om mig?
twisted mind och kappvändare ;)

Min barnvagnslista (observera min):

svart emmaljunga duo -02
grå/orange quinny buggy -03
svart/grå brio sitty-03
vinröd teutonia rocky -03A
grå/lila maclaren quest -03
gammal brio duo i varierande färger
grå Ora dubbel urban -04
grå ora dubbel, annan sort -04
marin dubbel urban jungle -04
beige teutonia rocky -03
grå/röd maclaren techno xt -04
svart/grönrutig emmaljunga ec1 -01
marin urban jungle -04
vinröd teutonia rocky -03A
orange p&t -05
svart dubbel urban jungle -04
orange urban jungle -05
marin/blå emmaljunga twin scooter -06
svart brio dubbelsitty -07
grön brio sitty -05

7 kommentarer:

Anonym sa...

..men jøsses Amalia ;) !!

Imponerad att du minns alla =) !

((Kramar))

[attle] sa...

det betyder nog att du är ganska galen ;-)

mallan marushka sa...

och ändå har jag inte fått prova bugaboon.
Grämer mig något.

Anonym sa...

Hihi!
underbar lista! ;)
Saknar ibland vår Teutonia med samma fina tyg som du också hade (1850)
kramkram!
Ps. Även jag kan gräma mig för att jag inte testat Bugaboo, speciellt den i denim... *dregglar* Men min man totalvägrade att köpa en sån med hänvisning till att vi bopr på "landet".. eller tja det är en genväg genom skogen ner till dagis och där hade inte bugaboo funkat. Så han har (tyvärr!) rätt.. UJ rules! Ds.

Kaos-Anna sa...

Vilken var bäst då?

mallan marushka sa...

Marielle: jag förstår med bugaboon menjag hade nog inte köpt några argumnet. 1850 sålde jag till min svägerska så att jag får se den ibland.

Fru kaos: dubbel UJ är den bästa vagnen alla kategorier. Saknar!

Anonym sa...

Hihi du låter som mej när det gäller barnvagnar.. :) Såg att du haft både UJ dubbel, Twin Scooter och Twin Sitty. Om man byter från dubbel UJ till nån av de andra blir man besviken då? :) Funderar på å sälja i väg UJ å har kollat på en sitty men jag är osäker..

Kram Martha med H och M på aff.