tisdag 5 februari 2008

hell också

mellanungen spyr.
Jag HATAR kräks.
Jag fick torka.
Jag brukar få ta ungen.
Nu hann J först. Grrrrr

bakpulver, såpa och frottéhanddukar.
Några bättre tips när hushållspappret är helt slut och inte lär jag komma ut och köpa nåt...
OCH
jag har faktiskt inte skött mina studier men hade precis kommit igång.
Nu tre barn hemma i 48 timmar.
hilfe

Nu ligger min söta lilla gris i soffan (inklädd i frottehanndukar och en gammal duk - soffan alltså inte greta) och ser på skrållan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars, stackars er! Hoppas att det inte är stora kräkan utan bara en engångsföreteelse. Jättekul att se bilderna förresten! Jag måste fixa en blogg jag också, skandal att inte ha en när man jobbar med webb :-)

Kramar Karin i Bromma

[attle] sa...

åhnej!
Stackars er!!! Säger bara: handsprit, handsprit hela dan!
Kram

mallan marushka sa...

karin: undrar om min man vet om min blogg ;) Det går åt rätt håll med äcklet iaf.

attle: handspriten står i trappan, alla som passerar måste ta ett tryck (din guddotter slickar dock av det...)