tisdag 13 november 2007

plugga plugga

borde jag göra.
Men ack vad det är roligare att surfa runt och läsa vad andra gör för att slippa göra det de egntligen måste...
Eller diskutera gore texdojjor, varför fem-sexåringar vägrar ha överdragsbyxor/termobyxor/you name it på sig. Spelar liksom ingen roll vad man kallar dem de är hemska och fula och dumma och skit...
Jaha.
Samma diskussion varje morgon att de aldrig lär sig och inser att mammas ord är lag, som mamma säger blir det, mamma ÄR lagen ;)

Möttes på dagis av plakatet "astrid lindgren maskerad på fredag".
Jahapp, betvivlar att GG sätter på sig samma pippidräkt igen. Kanske lotta på bråkmakargatan, någon som sett en tröja som killar och sticks?
Fast jag ska inte handla mer egentligen för jag handlar så mycket att jag tror att jag är shopaholic att jag aldrig lär mig och vet att jag får sån råångest efteråt och att det är så jobbigt när siffrorna kaskadkräks i ansiktet på mig "du är en dååååålig människa".
Ja suck men fina skor fick jag och god mat och massor med viiin (åh nej ångest igen) och barnen blev ju glada... Men ärligt Malin barnen hade blivit glada för varsinn studsboll också.. Dååååååålig människa med svag karaktär.
Hmm ska nig läsa lite socialpsylkologi iaf... Ska bara lära mig stava till det först....

Inga kommentarer: