onsdag 14 november 2007

nu fryser jag kortet

jag har seriösa shoppingsproblem. Måste vara någon slags baksug pga huset (okej jag känner mig inte gammal nog att köpa hus, det känns för definitivt för stort för mycket ansvar för mycket motala...) Kanske kom jag på det själv där? Jag vill inte bo i den här stan. Jag har inget att göra, känner mig ensam ensam ensam och uttråååkad! Snyft
Jag shoppar alltid för mycket när jag mår dåligt. Jag måste få lyckokänslor någonstans ifrån och ja shopping ger mig det. Sorgligt men sant!
Nu lägger jag iaf ifrån mig kortet, lämnar det hemma och låter J ta över resten. Sen får jag väl gråta i 2,5 år och sen flytta eller???
Fan vilken rävsax.....

5 kommentarer:

Anonym sa...

men hallååå
det blir skitkram.
sen ska ni ju ändå flytta till småland där det är klackarna i taket mest hela tiden
puss och kram
M

Anonym sa...

eh det blir ju skitbra menade jag
inte skitkram
det verkar kladdigt
/m

Anonym sa...

eh det blir ju skitbra menade jag
inte skitkram
det verkar kladdigt
/m

Anonym sa...

men gumman.. det kommer bli superbra! bara ni flyttat in i huset så kommer du in i ett lyckorus.. då blir det så kul att pyssla med allt och så roligt att få fixa med sitt eget hus! du har gjort helt rätt tror jag!

kram bjerke

Anonym sa...

Att flytta är en av de värsta stressigaste sakerna man kan ge sig på, har man barn är det stress x2. Eller x3 :-)

Det blir jättebra lösning för er tror jag. Stora kramar Karin i Bromma.