fredag 21 mars 2008

inlägg numero 100

oh jag gråter.
Mina barn ska åka til Åre imorgon.
Trodde att jag var mest avundsjuk (ego liksom)
Men det absolut värsta värsta är ju att mina älskade barn ska vara borta från mig.
Och sen ska jag till sthlm.
Tom J sa: det är värre att avra hemma utan dem va?

Mina älskade gulliga små hjärtan hur ska jag klara det här.
De har inte ens åkt ännu och jag gråter redan.

Ska pussa på Astrid hela veckan,
Ska göra hemtenta nästa vecka.
och pussa på Astrid
och göra klart ett arbete om Gotlands näringslivsutveckling.
och pussa på astrid
Astrid får nog vara hemma en dag
så jag kan pussa på henne.

Hopas mina stora små små älsklingar får det bra...
Tänk om nåt händer, stor ryss som dingar till dem med en guldkedja, småbarnsfarsa som kör in i dem, tänk om de fastnar i en lift eller sakanr mamma...

Ska slå in lite pannkakor och melodifestivalen CD så att de klarar sig.

2 kommentarer:

[attle] sa...

aj! aj! aj! Det gör ont i mig. Tänker på hur mycket de kommer uppleva utan att du är där, det skulle kännas så konstigt för mig. Om det var jag.
Det kommer gå så himla bra, men jag förstår ditt hjärta. aj.
Ring om det krisar och du behöver prata! Ses vi nåt i sthlm?
KRAM

Anonym sa...

Jösses Malin. NJUT för fasen!!!!
Ungarna har det säker bra och Du får två mindre att ta hand om!
Kram
Christel