onsdag 12 mars 2008

astrids är påklädd?

efter ännu en magsjukeomgång.
Försvinn alla sjukdomar!!!!!!!!!

I dag är en sån här fantastisk dag när allt händer på samma gång.
Drop in fika på dagis ett
Drop in fika på dagis två
Utvecklingssamtal på dagis ett
balettlektion för barn ett

Så för att lösa det här löste käre J det hela med atthan åkte tidigare till jobbet och går på utvecklingssamtal.
Jag tar barnen och resten inklusive morgonen...

Astrid: Jag ska gå på dansskola
Jag: när du blir lite äldre får du gå på dansskola
Astrid: NUUUUUUUU ha den här (håller fram dansdräkt - rosa med volang)
Jag: jaja kom nu så klär vi på dig

Lyckas med blöja, strumpor, linne och pantalonger där tog det stopp
Astrid: NEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJ ha den ha den (pekar på ovannämnda dansdräkt)
Efter en sanbb blick på klockan återstår inget annat än att dra på dansdräkten över alltihop, stoppa klänningen i väskan och hoppas på att den utbildade personalen får av henne den innan jag ska ut på turnén i eftermiddag.....

1 kommentar:

[attle] sa...

hahaha! Det gäller att vara innovativ och kompromissa :-D